პროექტი


1.პროექტის      სახელწოდება  -  ,,საქართველო  იყო  მისი  საოცნებო  სახელი ‘’
2.პროექტის   მთავარი    იდეაა,   რომ  სასურველი  ინფორმაციის  მისაღებად   მოსწავლეებმა  ისწავლონ    დამოუკიდებელი  კვლევა,   ინტერესების  და  უნარების  მიხედვით   ჯგუფებში  დავალებების   განაწილება   ანუ   კვლევა-ძიებისა  და  საკომუნიკაციო  უნარების  განვითარება,   ხოლო  პროექტის    თემაა    ლადო  ასათიანის  ცხოვრებისა  და  შემოქმედების  გარკვეული  ასპექტების    კვლევა-ძიება;
3.პროექტის   აქტუალობა  -  ტექნოლოგიურ   ბუმს  და  პრაგმატიზმს ,   ჩემი   აზრით,   უპირისპირდება     პოეზია (ზოგადად- მხატვრული   ლიტერატურა),   რადგანაც  ლექსი არბილებს  და  ხვეწს    თანამედროვე   ადამიანის  გახისტებულ  სულს,  ავითარებს  მასში  სულიერ-ზნეობრივ  და  ესთეტიკურ  ფასეულობებს.
4.პროექტის  მიზნები :
მოსწავლეთა  დაინტერესება  ლადო  ასათიანის   პოეზიით,  მისი  ცხოვრებით(  და,  რა  თქმა  უნდა,   ზოგადად- პოეზიით);
მოსწავლეებში  კვლევა-ძიების,  დამოუკიდებლად  მასალის  მოძიების  უნარ-ჩვევათა  განვითარება;
ესთეტიკური  კითხვის  უნარ-ჩვევათა  განვითარება;
საკომუნიკაციო   უნართა  განვითარება.

5.მონაწილეთა  ასაკი-VI  კლასი
6.პროექტის  ხანგრძლივობა-2   კვირა
7.მოსალოდნელი   შედეგები( პროდუქტები,   რაც  შეიძლება   შეიქმნას) -კედლის   გაზეთები   სახელწოდებით ,,საქართველო   იყო  მისი  საოცნებო  სახელი“;
8.პროექტისათვის   საჭირო   ძირითადი   რესურსები: ფლიფჩარტის  ფურცელი,  მარკერები, კალამი,   ინტერნეტსაიტები -,,გუგლი“  ,  ,,ვიკიპედია“,  ,,იუთუბი“,  ბიბლიოთეკა;
9.პროექტის   მსვლელობა:
,,რა  ვიცი,  რა  გავიგე,  რა  მინდა  ვიცოდე“-  სტრატეგიის  გამოყენებისას  მოსწავლეები  ასახელებენ  კითხვებს,  რომლებზედაც  პასუხის  მოსმენა  მათ  აინტერესებთ.  ამ  კითხვებიდან  ყველაზე  მნიშვნელოვანს  თავად  შეარჩევენ  და  ეს  იქნება  პროექტის  თემა;
კლასი  იყოფა  სამ   ექვსწევრიან  გჯუფად,  რომლებიც  გადაინაწილებენ  ვალდებულებებს( ვინ  როდის   რას  გააკეთებს):
ინფორმაციის  მოძიება;
ფოტომასალის  მოძიება;
პოეტის  მიმოწერა  ახლობლებთან;
თემასთან  დაკავშირებული  რამდენიმე  ლექსის  მოძიება  და მხატვრული  კითხვა;
კედლის  გაზეთის  შექმნა;
ისტ-ის  გამოყენებით  ფოტოკოლაჟის  შექმნა  და  ლადო  ასათიანის  ლექსზე  შექმნილი  სიმღერის  მოძიება  და  წარმოდგენა;
პროექტის  პრეზენტაცია;
პროექტის  შემაჯამებელი  შეფასება:1.ჯგუფების  ანგარიში;    2.მასწავლებლის  მიერ  მოსწავლეებთან  წინასწარ   შეთანხმებული   შეფასების  რუბრიკით  მოსწავლეთა  შეფასება.
10.შერჩეული  თემის  დამუშავება   მოსწავლეებს  უნდა  დაეხმაროს   ესგ-ს  მიხედვით   დადგენილი  შედეგების  მიღწევაში:
VI.1. მოსწავლეს  აქვს  ინფორმაციის   მიღებისა  და  გადაცემისთვის  აუცილებელი  უნარ-ჩვევები;
VI.2.მოსწავლეს  აქვს  მხატვრული   ტექსტის   გააზრებისთვის  არსებითი  მნიშვნელობის  მქონე  დეტალების  შერჩევის  უნარი;
VI.15.მოსწავლეს  შეუძლია   სხვადასხვა   სახის   მიზნობრივი   ტექსტების   დამოუკიდებლად  შექმნა.
11.პროექტის   ხელმძღვანელი  -  შორენა  ანჯაფარიძე
12.ხელმძღვანელის     ელფოსტა-shorenaanjaparidze1959@gmail.com
13.პროექტის  ვებგვერდი -shorenaanjaparidze1959.blogspot.com

No comments:

Post a Comment